Wednesday, October 03, 2007

Odells ekonomiskola 6

På Carnegie och Finansdepartementet faller folk som käglor på en bowlingbana.
Minst en skandal varje dag tycks vara Utförsäljnings- och reaminister Odells motto.
Rapport anser att allt Odell gör blir fel. Aktuellt anser att han uppträder som en "Glad amatör".
Jag skall i kväll nöja mig med att mycket kort tala om vad denne man är. Han är en Pratkvarn.

Jag vet - Odell var ledamot i Finansutskott när jag var ordförande så jag har hört långa, innehållslösa litanior av denne man.

Pratkvarnar brukar inte var mycket att bry sig om, men nu är det allvar. Mannen i fråga vill sälja ut vår gemensamma egendom glöm inte det. Det finns skäl att återkomma i denna fråga.

1 comment:

Anonymous said...

Och vilken regering var det som gjorde Carnegie till husbank? Jo just det Sosseregeringen! Och vilkern regering sålde ut Nordea och Telia... jo just det.. sossarna.